Söndag

Ja då var kvällen här.. igen..
Jag har jobbat hela dagen, vi har haft så kul och jag säger det gärna igen. Jag älskar mitt jobb! Jag blev så galet glatt överraskad när både Zara och Kamilla (gamla arbetskamrater) kom in för att hälsa på mig hih.. Annars har dagen lunkat på. Inte så överdrivet mycket folk men vi har ändå varit sysselsatta hela dagen med allt möjligt så tiden har gått fort..

Efter att alla varit på lunch sprang Elenore iväg och kom tillbaka med underbart goda chokladtryfflar som hon bjöd på till fikat MUMS! Dom bara smälte i munnen, hur gott som helst. Hon hade även köpt en present till mig från henne och Hanna, tokstållar. Det hade ni ju inte behövt! ;) Men stort TACK i alla fall..

Nu ikväll har jag och N käkat pizza och varit allmänt feta i varandras sällskap. Vi har även averkat alla låtar på vårt nya singstar, KUL.

Funderar på bio imorgon, några tips?


Kommentarer
Postat av: Camilla

finns många biotips. cloverfield ska vara bra.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02394ddf2b32dffea1e2b 2008-02-24 21:43:08 -->