Suris

Jag fick världens jävla pisslön..
Nog för att jag inte jobbade så mycket sista månaden men jag får ändå inte ihop det. Och borde jag inte få semesterersättningen NU när jag har sagt upp mig? Eller får man den likt förbannat till sommaren? En tjej på jobbet snackade om juni, men jag vet inte alls jag..

Ska gå in på gamla jobbet och styra upp det här så jag kan reda ut alla frågetecken.

Att min lönespec är
borta gör inge direkt saken bättre. Det gör hela proceduren lite svårare att lösa.. skitbrevbärare och bajslön! ..tur att jag bara behöva vänta till den 15:e det är tillräckligt långt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lönespecen kommer inte förens i morrn kimpi...så du är inte utan den

2008-02-24 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02395ddf2b32dffea1e31 2008-02-24 22:35:04 -->