A lovestory.

Som jag har gråtit.. Tårarna har sprutat på mig nu ikväll!!
Jag är så blödig och jag är så kär i kärleken. Jag är kär i allt som är vackert, allt som har med omtanke att göra och jag är kär i alla vackra ord som får fjärilarna i magen att flyga snabbare än någonsin.. Jag är kär i allt som är rosa och rött, jag är kär i blomsterbud och lappar med syftet att komma ihåg. Jag är kär i kärleken, jag är en obotlig romantiker..

Jag har sett filmen PS. I love you i min ensamhet.. Den var så bra! Så himla himla bra. En riktig mamma-film. Min mamma skulle troligtvis gråta från början till slut. Jag har alltid sagt att jag inte gillar Hillary Swank (som har huvudrollen i filmen) anledningen till att jag inte har tyckt om henne är av världens sämsta anledning - jag tycker inte att hon är snygg! Så jävla ytligt men jag är i alla fall ärlig. När jag ser en film vill jag nästan koka av vrede för att skådespelarna är så snygga. Jag vill ha
snygga tjejer och hunkiga killar i mina filmer..

..Tills idag!

Hillary Swank har fortfarande inte utseendet till sin fördel enligt mig.. Men vilken skådespeleska! Fantastik. Grät hon så grät jag, skrattade hon så skrattade jag.. Hon var helt fantastisk, filmen var helt fantastisk och jag kommer att rekommendera den här till alla mina nära och kära. Jag ska se den en gång till men med N, mest för att jag vill se vad han tycker.. ( men allra mest för att jag vill se om han fäller en tår) Nu har jag gett er alla skyhöga förvätningar så ingen av er kommer säkert tycka att den ärbra, men i så fall har ni fel :)


PS. I love you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback