Dag 3.

Puh, God morgon!
Jag var hemma strax efter 3 efter att ha ätit min andra langos för i år. Så jäkla fett - så jäkla gott! Jag och min älskling har ätit en om dagen två dagar i rad.. haha, jag kommer snart att rulla fram.

Hur som haver har jag varit värdelös att knäppa kort.. Ska se om jag kan trolla fram några enstaka i alla fall ;) Förfesten hos Erika var jag jättetrevlig. Vi var 6st tjejer från sundsvall, 3 killar från umeå och en tjej från luleå så det var en blandad kompott hehe.. vid 11-tiden lämnade jag och carro hushållet för att åka ner till stan och dricka upp det sista hemma hos carros pojkvän. Ända artisten vi såg under kvällen var The Ark. Salo ser förövrigt ut som jesus numer konstaterade jag igår.. det är sant!

När jag skulle möta upp N igårkväll kom han med världens största leende.. och en ros! Jag blev SÅ glad. tack älskling! Vi åkte taxi hem med en riktig pladderkvarn. jag fick be honom stänga av taxametern när han hade stannat bilen för han satt fortfarande och prata i godan ro.

Nu behöver jag mat innan jag dör..

  

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Fina ni var!

Du passar jätte bra i den hårfärgen!

Här blir det picknick med brännboll om vädret tillåter =)

Postat av: ceciliahjelm

KIM, VILKEN JÄVLA SNYGG MAKEUP DU HADE LAGT, PASSA SÅ JÄVLA BRA TILL KLÄNINGEN!! :D:D DU ÄR SNYGG!! JAG ÄR STOLT ÖVER DIG!

2008-07-05 @ 12:50:12
URL: http://ceciliahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Du passar jätte bra i den hårfärgen!

Här blir det picknick med brännboll om vädret tillåter =)]]> 199128;4ff023bcddf2b32dffea233d 2008-07-05 12:25:16 <![CDATA[Dag 3.]]> /2008/july/dag-3.html http://ceciliahjelm.blogg.se/
199128;4ff023bcddf2b32dffea233d 2008-07-05 12:50:12
-->