Dags att bada fötterna

Nu har vi varit på skatan och lörudden..
Det var jättemysigt. vi har köpt glass som vi ätit ute i solen och köpt en massa rökt sik som vi ska äta ikväll till middag. Det är fortfarande lite mulet här ute så det blir inte mycket solning här inte.. nästintill ingenting faktiskt! Jag och N ska i alla fall gå ner till vattnet (bara några fotsteg bort) och bada fötterna nu. Kanske går bort till den stora allmänna stranden och kikar lite också för det verkar ligga mycket folk där trots vädret. Jättemycket bilar på parkeringen åtminstone.

Kan hända att jag lägger in lite bilder redan ikväll för det gick tydligen då N har bluetoth inbyggt i datorn eller vad man nu ska säga haha. imorgon blir jag nämligen utan dator igen när han åker in till stan. Det är ingen idé att lämna kvar den här ute då hans bror ändå ska ha tillbaka sitt internet..

Nej nu varnar datorn, snart tar det slut på batteri..
tjosan i trosan..

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Jo vi har det bra, stranden idag igen =)

Ikväll blir det lungt tror jag =)

Inga bilder?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Ikväll blir det lungt tror jag =)

Inga bilder?

Kram]]> 199128;4ff023bfddf2b32dffea23b3 2008-07-23 17:24:46 -->