Dumma er..

Vad är det för fel på er?
Eller vad är det för fel på min design? hittar ni inte till komentarfältet eller vad är det frågan om? Många läser, okej inte lika många som på "den gamla goda tiden" men ni kommenterar ju för sjutton gubbar inte. ska man behöva tjata på er, eller ska jag behöva skriva mina kommentarer till mig själv?

Jag har inte spytt nå mer.. bra va? mamma tror att det är något konstigt jag har ätit, och jag tror att det är alla hormoner från nya p-piller hit och dit som spelar mig ett spratt.. Jag bestämde i alla fall att om jag skulle må dåligt (läs spy) efter klockan 18.00 idag skulle jag inte gå på jobbet imorgon och sjuka ner alla men nu mår jag bra igen.. trött och sliten, men inte illamående och inte sjuk..

Räkna med mig i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback