Jag mår inge bra..

Jag var tvungen att gå hem ca 2h för tidigt från jobbet idag..
Jag behöver inte gå in på detaljer men det var bra att jag gick hem om jag säger så för jag har inte mått bra. Jag vet inte vad det är i min kropp som spökar men jag mår verkligen inge vidare. jag vet att det är tillfälligt för jag känner mig inte sjuk, bara illamående. Jag vet inte om det kan bero på att vi inte har någon fungerande luftkonditionering på jobbet i kombination med nya p-piller och att jag ätit för lite. Nu har jag stupat ner i soffan. det är plågsamt att vara inne i det här fina vädret men jag jag vill inte ens se solsken just nu..

Jag ska bädda ner mig för att vila litegrann så jag kan få må bättre snart. Jag hoppas att jag har mått illa tillräckligt nu, jag behöver inga fler oväntade överraskningar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback