Måndag i all sin glans..

Mitt internet har krånglat för mig hela morgonen men nu så..
Eller det trådlösa funkar fortfarande inte så jag har kurat ihop mig i sängen för att skriva ett litet inlägg.. Det är riktigt tråkväder idag och jag har haft turen att få mat av farmor och stig som knackade på dörren i förmiddags. smarriga hemmagjorda biffar som jag gjorde lite potatismos till.

Jag har precis duschat och sminkat mig. mitt hår mår inge vidare för tillfället. väldigt kluvna toppar och slitet efter att ha gjort mina slingor. det behöver en rejäl uppfräschning.. vi får se när jag ska hinna boka mig en tid hos frissan, det känns lite fullspäckat just nu! jag jobbar idag och imorgon. N kommer att skjutsa och hämta mig imorgon så vi kan åka direkt efter jobbet. Vi kommer att  åka direkt till bergafjärden för det ska bli bra väder så det är bara att passa på. Vi kommer att spendera tid med min lilla mami och jobba på brännan.. Det känns högst nödvändigt att få lite färg innan resan. Det är snart bara en månad tills jag åker till Mallorca i två veckor ;) wiiheey..

Jag tror att det här kommer bli en mycket bra vecka. jag bara känner det på mig.


Kommentarer
Postat av: Ahrén

Va bra!*

Jag ville ha lite förbättring =)

Nu ska vi till IKEA (behövde inte ens använda hundögonen innan M sa ja så nu är det bråttom)

Postat av: Caroline

Gud vad söt du är! :)

2008-07-21 @ 17:24:39
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gud vad söt du är!

2008-07-21 @ 17:27:31
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Jag ville ha lite förbättring =)

Nu ska vi till IKEA (behövde inte ens använda hundögonen innan M sa ja så nu är det bråttom)]]> 199128;4ff023bdddf2b32dffea239d 2008-07-21 13:31:48 <![CDATA[Måndag i all sin glans..]]> /2008/july/mandag-i-all-sin-glans.html http://carolinesandqvist.blogg.se/
199128;4ff023bdddf2b32dffea239d 2008-07-21 17:24:39
<![CDATA[Måndag i all sin glans..]]> /2008/july/mandag-i-all-sin-glans.html http://carolinesandqvist.blogg.se/
199128;4ff023bdddf2b32dffea239d 2008-07-21 17:27:31
-->