Movienight + lite(n) hund

Jag gick i Cillens fotspår och har precis fixat 2st filmer..
Först ut är Cloverfield som N har velat se länge. Någon som har sett den? De andra filmerna är bland annat simpsons the movie som jag konstigt nog inte har sett än. Vi är ju två stora simpsons-fan. Och sist men inte minst Kung Fu Panda men den tyckte N att jag kunde få se själv så det blir till att sätta igång den direkt när jag vaknar imorgonbitti (ledig!!!) hahaha

Vår granne har skaffat hund och jag är lite upprörd över detta! Varför? Jo för att jag är så avundsjuk så att hälften vore nog. en liten långhårig chihuahua som troligtvis är en liten blandras vilket jag dessutom tycker är finast.. Jag vill vill vill, jag hoppas att jag av *slumpen träffar dom nere på gårde så jag kan fråga ut dom..





- - - - - - - - - -
* N får hålla utkik i fönstret så att jag kan löpa ner så fort de sätter foten utanför dörren.. jappjapp, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback