roligt roligt..

Tut i rutan..
Jag har lyckats inhandla lite smått och gott idag. I själv verket var det inget jag verkligen behövde men jag kunde inte låta bli. Jag ska strax leta upp min sladd till mobilen så jag kan föra över lite bilder på mina fynd..

När jag hade slutat jobbet gick jag upp och pussade lite på N. Hann även förbi en snabbis på Gina. I påsen som fick följa med mig hem fanns en fin och färgglad sjal (..på rea, ynka 49kr) och en svart liten mc inspirerad "jacka" som jag inte riktigt vet om jag ska ha kvar eller inte. Jag skulle vilja ha en storlek mindre så vi får se hur det blir med den.

Innan jag åkte hem gick jag förbi donken. Hela min själ skek efter en milkshake.. eller i själva verket var det väl magen som skrek och jag följer alltid min mage som alla vet :) Jag ställer mig i alla fall i den svettiga kön, alltid lika varmt, och väntar snällt på min tur.. men det blir aldrig min tur! tanten framför pratade norska och tjejen i kassan förstog ungefär hälften.

- har du någon juice?
- vad menar du nu?
- något att dricka utan bubblor..
- jahaaa, ja men i så fall har vi ju juice här.. äpple eller apelsin?

ÄNTLIGEN blir det min tur så jag tar ton och säger: "En mellan vaniljmilkshake tack!" TROR NI MASKINFAN FUNKAR? Nej, precis.. det gjorde den inte! Hon frågade artikigt om jag ville ha ngt annat men jag var redan så sur att jag tackade för mig och gick.. milkshake-lös. Därför sitter jag nu hemma i soffan, lyssnar på regnet och äter glass med tuttifruttiströssel och vit chokladsås *SLURRRRP*


 

Jag köpte:
* Head & shoulders balsam - nej jag har inte mjäll, bara väldigt torrt hår..
* Puder från Isadora. Nr 16, oliv beige hette den om jag inte minns helt fel.
* Färgad/tonad dagcreme från Nivea.
* Elvital inpackning för färgat hår (Rea 39kr)

Allt på Åhlens då givetvis.. ;)

Kommentarer
Postat av: Victor

Fett tragiskt.



Hur många läsare har du per dag? :o

Postat av: kajsa

vad du får mig sugen på glass när jag ser bilden.. :)

2008-07-17 @ 19:10:52
URL: http://kajsawermelin.blogg.se/
Postat av: Victor

Fan va häftigt!

Träffar du min syrra något nu för tidne?

2008-07-17 @ 19:19:57
URL: http://wikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



Hur många läsare har du per dag? :o]]> 199128;4ff023bdddf2b32dffea2393 2008-07-17 19:03:29 <![CDATA[roligt roligt..]]> /2008/july/roligt-roligt.html http://kajsawermelin.blogg.se/
199128;4ff023bdddf2b32dffea2393 2008-07-17 19:10:52
<![CDATA[roligt roligt..]]> /2008/july/roligt-roligt.html http://wikke.blogg.se/

Träffar du min syrra något nu för tidne?]]>
199128;4ff023bdddf2b32dffea2393 2008-07-17 19:19:57
-->