Sådan far sådan dotter..

Jag är ledsen att det har blivit så dåligt uppdaterat här men jag har varken haft tid eller lust. Efter en sömnlös natt ringer pappa vid 15-tiden och frågar om han får bjuda med mig på lunch/middag på alnö. Inte mig emot, det kunde knappast passa bättre med tanke på hur trött och grinig jag har varit hela dagen. Vi åt gott på tranviken medans det fortfarande var fint väder. Det var inte ett moln på himlen där så vi kunde i lugnan ro sitta ute och titta på alla som solade och spelade wolleyboll medans vi åt. Jag åt kycklingpasta och pappa tog en grilltallrik, mums.

När vi hade ätit färdigt åkte vi ut på "raggarsväng" som vi har kallat det ända sen jag var liten. Vi åkte och kikade på hus och stugor på alnö och "åååh-ade oss" sen åkte vi och köpte glass, massvis med glass (kulglass) till mig på grossen så nu har jag förmodligen 5l glass, 1kg vit chokladsås och 1kg tuttifrutti strössel.. mums igen!

Tack för idag pappa..
Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Niklas

Men gud vad ni är underbara! Jag Älskar er så mycket! Jag är så glad att ni hade det så mysigt!



2008-07-14 @ 19:41:51
Postat av: ceciliahjelm

sällan raggarsväng =) som vi säger i släkten säger!!! :D =)myyysigt med mjukglassprovet som även där vi i släkten ansvarar för att det kom till =):D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



]]> 199128;4ff023bdddf2b32dffea2381 2008-07-14 19:41:51 <![CDATA[Sådan far sådan dotter..]]> /2008/july/sadan-far-sadan-dotter.html http://ceciliahjelm.blogg.se/
199128;4ff023bdddf2b32dffea2381 2008-07-14 22:30:34
-->