Shopping

Hej på er mina sköna bönor..
Nu har jag kommit hem från jobbet.. Jag och n svände förbi pizzerian innan vi åkte hem och satt på uteserveringen och käka! nu sitter vi hemma och ojjar oss öve hur mätta vi är!

Dagen på jobbet har varit helt okej med tanke på det fantastiska vädret. Det har inte varit lika varmt som igår och konstigt nog har relativt många valt att bojkotta beachen för att gå på birsta, fråga mig inte varför! haha.. Folk har uppskattat vår rea i alla fall, 50% på reapriset är helt otroligt egentligen.. Jag har också shoppat idag! Jag fick med mig 2st klänningar, en kofta och ett ribbat linne för ynka 250kr.. Utan rea och rabatter skulle det gått  på närmare 1000kr, jag älskar att fynda :) Om jag är snäll och på bra humör ikväll kanske ni får se mina inköp ;) Om någon är nyfiken vill säga? hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback