Solsting?

Ååååååh vad jag är trött..
Jag har haft en jättebra dag. jobbade mellan 9-15 och därefter åkte jag hem till min lilla carro och pratade.. vi låg på filt i skuggan och bara surra om allt mellan himmel och jord. ingen av oss orkade ligga i solen, vilken sanslös värme.

Vid 6-tiden åkte jag ner till stan där jag träffade annika. vi stog och pratade en stund innan jag strosade vidare. Jag var in på Zara, gamla jobbet, och pratade lite och fick reda på lite inside information som fick mig att tappa hakan bokstavligt talat. efter min lilla tripp där var jag in på Gina och shoppade en klänning och en tubtopp, det kommer att användas flitigt på mallis (bara 24 dagar kvar)

Väl inne på Gina Tricot träffade jag regionschefen för företaget.. Jag var nämligen på intervju där för lite mer än ett halvår sedan. Jag blev erbjuden en tjänst på 75% (bara butikschefen har mer) men tackade nej då jag blivit erbjuden jobbet på åhlens också.. Jag måste erkänna att jag faktiskt aldrig ångrat mitt beslut även om jag gillar Ginas kläder väldigt mycket! Det roliga var i alla fall att hon kände igen mig. Hon kom fram och nöp mig försiktigt i armen och vi småpratade lite.. Jättekul att hon trots allt kom ihåg mig, hon som måste träffa så himla mycket folk varje dag. Då måste jag trots allt ha gjort ett bra intryck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback