Sundsvalls gatufest, äntligen

Har precis kommit hem från stan och sundsvalls gatufest som dragit igång..
Jag känner redan nu att det kommer bli en underbar gatufest och jag har i vanlig ordning höga förväntningar.. så länge vädret håller i sig och jag får smutta på en god drink kvällarna igenom är jag nöjd och belåten ;) Imorgon väntar jobb (10-14) sen ska jag och N åka hem och uppvakta papi som fyller år, men kalaset har blivit framflyttat till på söndag eftersom han och mamma har blivit bjudna på gatufesten. Därefter ska jag träffa Emma och förmodligen förfesta tillsammans med henne mfl. behöver jag säga att jag längtar?

På fredag har jag semester och till helgen är jag ledig. bästa tajmningen, det är inte vanligt när det gäller mig :) jag var så avundsjuk på alla som fick ta sig en cider nu ikväll, tyvärr hade jag bil. men jag hinner förmodligen få mig några promille under helgen som kommer..

Nu kommer N snart ioch hämtar upp mig i hans nya bil. Det ska bli roligt att åka på en liten raggarsväng..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad kul med gatufest!

Postat av: Ahrén

Hur länge håller den på?!

Nej nu väntar jobbet =)

2008-07-03 @ 08:33:37
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023bcddf2b32dffea2335 2008-07-03 00:12:11 <![CDATA[Sundsvalls gatufest, äntligen]]> /2008/july/sundsvalls-gatufest-antligen.html http://ahren.blogg.se/

Nej nu väntar jobbet =)]]>
199128;4ff023bcddf2b32dffea2335 2008-07-03 08:33:37
-->