Tvättar bort alla spår av bakfylla

Nu har jag precis duschat, gjort en hårinpackning och peelat ansiktet..
Mitt hår såg ut som ett enda stort kråkbo imorse. Det var lockar i kombination med mängder av hårspray.. Ja ni vet ju själva hur det är. Jag använde mig av min nya inpackning från Elvital för blond hår och snart ska jag föna håret och börja piffa till mig.

Ikväll ska vi hem till mina päron på middag tillsammans med släkten och fira pappa som fyllde år i torsdags. Vi har redan varit där och uppvaktat honom med present och gobullar.. Av mig och N fick han en jättefin GANT plånbok. Precis vad han behövde eftersom hans har gått sönder både här och där. Den var så bra för att den hade så många fack + en liten mindre plånbok innuti som man kan ta med om man bara behöver betalkort och körkort..




Kommentarer
Postat av: Ahrén

Å det var ju en bra present!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023bcddf2b32dffea2343 2008-07-06 15:53:19 -->