Grilla hela sommarn, det är rätta takter det..

Godmorgon alla mina små kycklingar..
Nyduschad och halvnaken har jag hamnat framför datorn.. igen! Idag ska jag jobba fram till klockan 17.00 och det gör mig inte någonting.. Vad är nationaldagen att fira egentligen om man inte är kungen himself. Direkt efter jobbet åker jag och N ut till hans stuga för lite mys och grillning med hans föräldrar. Det ska bli jättemysigt!

På lördag eftermiddag åker vi hem igen för jag har nämligen bjudit på grillfest hos Hanna, min jobbarkompis ;) Hon hakade på direkt och var inte alls svårflirtad så allt gick enligt planerna hih ;) grillat, vin och ost och kex.. Det vattnas redan i munnen..

Nu blir det en dag i taget ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback