Idag är det den stora dagen för många

SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAR'..
Vem fan kan egentligen fortsättningen på den sången? haha Den meningen är väl egentligen det allra viktigaste.. förutom det sista i sången. Ingen i vår klass kunde i alla fall fortsättningen, men vad gör det när man kan sjunga något egetkomponerat.. Och vad gör det om hundra år som cillen brukar säga, haha..

Vi gick iaf ut bland de 3 första på trappan och det var det viktigaste.
Vår dans var kanske BÄST! överseriösa även, ni skulle sett oss. Det var tider det..

FYFAN VA VI E BRA, FYFAN VA VI E BRA! FÖR VI HAR TAGIT STUDEEEEEEEEEEEEEENTEEEEEEEEEEEN
(allt mn behöver kunna.. lätt som en plätt!)



önskar att jag hade suttit vid min dator hemma hos mamma och pappa just nu, då hade ni fått sett alla mina studentminnen i bilder. har tyvärr inga bilder på den här datorn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och?

Postat av: Rebecca

Jag, min syster och en klasskompis till henne fick lov att lära för vi har tagit studenten till en av deras klasskompisar. Lite kul att hon aldrig hade hört den :P

2008-06-12 @ 09:44:31
URL: http://palmquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b9ddf2b32dffea22bd 2008-06-12 09:40:13 <![CDATA[Idag är det den stora dagen för många]]> /2008/june/idag-ar-det-den-stora-dagen-for-manga.html http://palmquiist.blogg.se/
199128;4ff023b9ddf2b32dffea22bd 2008-06-12 09:44:31
-->