Lördags bravader

Gårdagen var jättetrevlig..
Vi samlades hemma hos Hanna och åt hur god mat som helst. grillar givetvis, det är ju sommar :) Självklart blev det alldeles för mycket jobbsnack men det är lätt hänt. Jättegott och trevligt hade vi i alla fall. Det var dessutom jätteroligt att se hur Hanna bodde för det var så fint överallt. Jag vill också flytta till hus! Helst idag, någon som har något på lager?

Vid halv 1 tiden fick vi lift ner till stan och jag följde med Sara hem till hennes crib. Vi satt och prata, skratta och titta på kort. Vid 3-tiden ringde en nöjd och belåten (samt full) pojkvän och var sugen på hemgång. Vi möttes på halva vägen och jisses, han var bra rund under fötterna. Han skrattade åt allt.. och det smittade av sig! Han var faktiskt väldigt söt, och jag var minst sagt skyldig att ha lite tålamod.. Han har fått stå ut med en del han med ;)

Vi var hemma vid 04.00 och vaknade inte idag förrän klockan 12.30 SKÖT!

(Det enda kortet jag knäppte under kvällen var ett kort på Hannas katt.. haha, det kommer lite senare så ni har någonting att kika på åtmisntone ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback