Rea i birsta

Halålålå
Nu är jag hemma efter en kortis på jobbet.. mitt arbetspass idag var på ynka 4h, jag som gillar att jobba MYCKET! menmen, nu är jag i alla fall hemma. jag är jättetrött, ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll för imorgon jobbar jag ett monsterpass.

Roligt med dagen var att Diors återförsäljare kom och hälsa på. Vi fick dofta på en underbart fräsch herrdoft som kommer till hösten (verkligen ngt för min N, en doft helt i hans smak) samt se lite ny makeup och hud/ansiktsvård som kommer att komma. Just sånna här grejer göra att jag älskar mitt jobb ite extra! ingen dag är den andra lik egentligen. Det finns alltid något att göra på vår skönhetsavdelning..

Har ni förresten varit in och kikat på åhlens rea? Hos oss i birsta har vi rea på bl.a. botherm läppglans, läppstift, ögonskuggor, kajalpennor och mascara + läppstift från lancome 
(50% på allt) Vi har rea på isadoras nagellack (bara 29kr, sitter som berg) och en massa mascaror mm. jättekul!

Skynda till birsta och fynda :)

Kommentarer
Postat av: A H R È N

Oj, är det bara på erat Åhlens?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023baddf2b32dffea22ef 2008-06-18 18:50:39 -->