Skamsen

Nu sitter jag verkligen här med svansen mellan benen och skäms..
Imorse skulle vi ha haft "avtackning" av vår förra butikschef med frukost och vise versa.. Givetvis hade jag snyggt och prydligt skrivit upp det i min kalender (hela mitt liv finns i den där jädra boken) men när vi gick och la oss igår var det sista jag gjorde att kolla på schemat, "ahaa 11.00 sovmorgon" och ställde klockan därefter. Inte en tanke på att det var JUST IDAG! Förvirringen ligger med största sannolikhet bakom att jag har varit ledig i 2 dagar och inte kännner mig fullt uppdaterad..

Förhoppningsvis ger E honom en kram och berättar läget eftersom hon ringde och frågade var jag höll hus. Ja, så kan det gå antar jag. Det var trist i alla fall, hade gärna varit med och önskat honom lycka till i framtiden men jag tror att tjejerna skötte den biten bra även utan mig..

Nu ska jag väl påbörja mina morgonrutiner så jag åtminstone kommer in till jobbet till 11.00 hädanefter blir det till att dubbelchecka kalendern innan läggdags..


Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

klockren bild till den där texten =) hehe jaa mormor behåller nummret


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023bbddf2b32dffea2319 2008-06-27 16:56:37 -->