Torsdagkväll på stan

Ikväll har jag varit nere på stan och träffat Kate.
Vi satt länge och pratade på en bänk under ett stort träd, sen blev vi hungriga. Vi åt middag på norrlandskällaren och jag kan bara säga att jag är grymt besviken. Det tog jättelång tid innan vi fick maten. När den väl kom var den kall. Vi fick bara en portion med strips även fast vi hade beställt det båda två. Vi fick säga till om att det faktiskt inte räckte med en skål till två personer. Detta efter att ha väntat jättelänge och maten hade blivit ännu kallare än vad den redan var när vi fick den..

Nej, det var faktiskt bara sällskapet som var bra..

Efter middagen satte vi oss i solen vid vängåvan en stund och bara myste i solen. På hemvägen åkte jag hem till mamma och pappa för att släppa in lilla bamse (vår kissekatt) men han var inte det minsta intresserad av att komma in. Han låg och åt en mus och jag vågade inte ens närma mig. Jag ville inte se den i närbild och jag kan tänka att han hade blivit lite aggro om han inte fick äta upp den i lugn och ro..

Nu ska jag och N krypa till sängs..
Godnatt på er..

Kommentarer
Postat av: Ahrén

ja det tycker jag!

Ser naturligt ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Ser naturligt ut!]]> 199128;4ff023bbddf2b32dffea2317 2008-06-26 23:40:39 -->