tråkinfo.se

Jag har inget roligt att dela med mig av ikväll känner jag..
Jag är jättetrött efter att ha börjat 8.00 två dagar i rad. Jag, som den inbitna handelsmänniska jag blivti tycker ju att 10.00 är tidigt :) Hur som helst så har det varit roligt både igår (kursen) och idag (leverans) tiden går så himla snabbt när man har mycket att göra.

imorgon läggs en ny kampanj, det innebär många nya erbjudanden till alla kunder.. kom in och och hälsa på och shoppa lite vettja ;) jag jobbar imorgon och på fredag sen är jag ledig till helgen. Jag har än så länge inga planer, förutom att åka ut till N's stuga på fredag eftermiddag efter jobbet..

Galet var varmt det är, jag ska steka hela min lediga helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback