Bio och middagsmys med släkten

Jag kan tyvärr inte rekommendera nya filmen med Persbrandt..
Jag visste att det inte var någon rolig film, utan jag hade förväntat mig att den skulle vara djup. Dessvärre var den mest deprimerande. Och under filmens speltid fanns inga andra skådisar (inte heller statister) med i filmen, alltså bara de 4 personerna i huvudrollerna. Minst sagt ovanligt! 

Persbrant å andra sida skötte sig lika bra som alltid, han kan man inte klaga på. Efter bion gick vi i alla fall resturang 1891 och åt. Jag har aldrig varit där på kvällstid faktiskt men gud vad mysigt det var. Gitarrspel och massvis med tända ljus. Dit vill jag gå med N någon kväll för att äta och dricka gott..

Jag åt bakad potatis med skagenröra (bild) Det har blivit en massa smarrigt idag med biopopcorn och lite karra. Nu sitter jag i alla fall i soffan med N. Mycket nöjd och belåten med kvällen, men vääldigt trött. Imorgon är jag i alla fall ledig. Då ska jag verkligen sova ut.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Har funderat på att se den filmen, men kanske ska vänta till någon dag så jag känner för att bli nedstämd då:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023a9ddf2b32dffea204b 2008-03-14 22:44:09 -->