Dagens alla händelser + nyfärgat hår ;)

Gud vad jag har hunnit med saker idag - ändå är klockan bara 13.30
Dagen började med att vi slapp vakna av väckarklockans eländiga ljud. Vi klev upp duschade, gjorde oss iordning och åkte in till stan. N skulle nämligen lämna in sitt nya kontrakt till det nya jobbet. Jag är så glad för hans skull, han börjar på det nya redan på lördag!

Efter stan åkte vi iväg till birsta och cupolen där min mobil är köpt. N sa att jag inte behövde följa med in, han skulle fixa biffen. Jag gick iväg och shoppade ett par skor under tiden, SÅ SNYGGA (bild kommer) Han lyckades se till att de skulle laga min mobil fastän att det säkert bara var 1 års garanti egentligen. Han fixar alltid allting, det är perfekt :) Jag hoppas att dom hittar felet så jag snart kan få tillbaka den!

När jag lämnat N på jobbet åkte jag in till stan och kika in hos min frissa för att fråga om hon hade någon tid i veckan. Hon sa att jag fick sätta mig i stolen på en gång så det gjorde jag med nöje. Nu har hon klippt bort allt det slitna också har hon tonat mitt hår. Det känns underbart! Det är samma färg som tidigare men toningen tar nästan ingenting längst ner på håret eftersom det har blivit blonderat så många gånger. Jag ska göra en ny toning om några veckor igen för det syns fortfarande lite skillnad men det blev helt klart bättre. Känns ovant att vara så mörk igen, men snart är de sommar och då blir de solblekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback