Era frågor - mina svar

Postat av: EVELINA

vilka är dina favoritbloggar? :)
Jag tycker alltid att det här är en svår fråga.. Jag har nog inga direkta favoritbloggar just nu faktiskt, för jag hinner inte längre läsa bloggar i den utsträckning som jag gjorde tidigare. Men min absoluta favoritblogg tidigare var i alla fall hockeyfrun som tyvärr har slutat bloggat (tror jag?) annars tycker jag om en blogg som kallar sig sweetholycrap. Läser också Natasha Peyres blogg så gott som dagligen.

Postat av: LinnéaK

Hur har du gjort din blogg så populär på såpass kort tid?
Allt går i vågor.. Allt handlar om att ha tid! Jag älskar att skriva, och jag älskar att uttrycka mig med ord. Jag kan skriva hur många inlägg som helst de dagar jag är ledig. Vissa blir skitirriterad medans vissa tycker om mina ständiga uppdateringar - men man kan inte behaga alla!

Postat av: Ayla

Tips på vart man kan få tag på Photo SHop gratis? :P
Jadu, den frågan får du skicka vidare till någon annan. Jag använder bara Paint, haha

Postat av: bella

Vad är den högsta önskan i livet`?
Oj, jag får så lov att vara "klyschig" nu. Men jag vill bara att jag själv och mina nära och kära förblir friska och lyckliga.. Annars känner jag mig lycklig just nu för att jag trivs så bra på mitt nya jobb och har en sambo som jag älskar.

Postat av: KimJ

har du pojkvän :D
 
Jag som tycker att jag skriver om honom så gott som jämt, så kommer en sån här fråga.. haha! Ja, jag har pojkvän sen 4.5år tillbaka och är väldigt lycklig!

Postat av: Amanda

Varför började du blogga? :)
Jag hade länge läst andras bloggar och tillslut skaffade jag en blogg mest på skoj. I flera månader berättade jag inte addressen för någon och då hade jag mellan 2-4st läsare haha, en kompis och min pojkvän dom andra två, vilka var ni? haha..

Postat av:

om du måste välja en av dessa tragiska situationer, fetma eller anorexia (vet inte hur det stavas), vilken väljer du då?
Anorexia

Postat av: Therese

Jag har följt din blogg lääänge!
Vilka bloggar läser du dagligen?

Jag läser alltid de bloggar som har kommenterat hos mig. Jag vill försöka få en inblick i vilka som läser min blogg. Annars har jag tyvärr inte tid att läsa så många bloggar numer..

Postat av: julia

hej, en fråga; hur har du fått så många läsare till din blogg?
Ja, som jag skrivit i en tidigare fråga. Det handlar mycket om att ha tid! Sen måste man naturligtvis skriva underhållande. Jag tycker dessutom att man ska vara ärlig. Mår man dåligt så måste man kunna skriva av sig, bara värka ur sig all skit.. Och är man lycklig vill man gärna dela sin lycka med sina läsare..


Sådär ja'.
Här har jag besvarat några av era frågor.


Kommentarer
Postat av: shoebox

Grattis till vinsten i bloggtävlingen!
Jag hittade hit via vinstsidan och kommer nog tillbaka fler gånger, din blogg ser fin ut :)

Postat av: Malin

tack så jättejättemycket =) vad gör du idag? =)

2008-03-10 @ 10:57:03
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag hittade hit via vinstsidan och kommer nog tillbaka fler gånger, din blogg ser fin ut :)]]> 199128;4ff023a8ddf2b32dffea201b 2008-03-10 10:54:45 <![CDATA[Era frågor - mina svar]]> /2008/march/era-fragor-mina-svar.html http://chakrat.blogg.se
199128;4ff023a8ddf2b32dffea201b 2008-03-10 10:57:03
-->