Hey där.

Hallå i stugorna..
Nu har jag jobbar hela långa dagen, det har gått finnemang. När jag och N åkte hem från jobbet svängde vi förbi pizzerian här nere - Stängt! åkte till nästa - Stängt! Vi åkte till 5 pizzerior (vadå feta?) och tillslut hittade vi en pizzeria som var öppen..

Vi ska nog snart krypa ner i sängen och kika på lite AA hög nördfaktor men vi ska jobba imorgon båda två så vi orkar inte vara vidare roliga ikväll. det här känns välbehövligt!

Vad har ni gjort ikväll? käkat påskägg?

Kommentarer
Postat av: lotta

Hej tjejen,

Har en fråga till dig eller ngn annan som vet.
Hur gör man så man får ett video klipp på sin blogg???
Och varför har jag ingen kalender, vill ha en ;O)

Trevlig Påsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Har en fråga till dig eller ngn annan som vet.
Hur gör man så man får ett video klipp på sin blogg???
Och varför har jag ingen kalender, vill ha en ;O)

Trevlig Påsk]]> 199128;4ff023acddf2b32dffea20bb 2008-03-21 20:09:30 -->