Hey lovers

Jag älskar mitt jobb..
Dagen har gått helt sjukt snabbt. Jag hade glömt bort att det kunde vara så här roligt att jobba. Mina gamla chef var in på jobbet idag och krama om mig också, det var jättekul att se henne. Det blir ju inte så ofta numer.

Jag har precis varit och handlat. Våffeldagen idag, det ska "firas". jag har köpt hallonsylt, gammeldags vaniljglass och frasvåffelmix *slurrp* nu fattas det bara att min älskling ska komma hem från jobbet :)

Föresten, köpte en fanta på affärn. Jag var så sjukt sugen på det av någon underlig anledning. Dricker varnligtvis aldrig det. jag är ju en colalover men idag skrek smaklökarna efter just fanta. sätter mig i bilen och korkar upp, då visar det sig att det är fanta-mango uuäääck.. jag ville ju bara ha en hederlig fanta, den här får drickas upp av någon annan.

Hatar att ställa in mig på något, som sen visar sig vara något helt annat. Som när man säger till mamma.. "mmmmmums, jag vill äta choklad, och kakar och...." - "men gumman, ta en frukt istället" INTE SAMMA SAK


Kommentarer
Postat av: Angelica

Va gott med våfflor :) Ska äta det imorrn jag, en dag försent :P

Postat av: bella

hehe skön dag :D mm våfflor

2008-03-25 @ 18:47:33
URL: http://izabeella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023acddf2b32dffea20cb 2008-03-25 18:23:20 <![CDATA[Hey lovers]]> /2008/march/hey-lovers.html http://izabeella.blogg.se
199128;4ff023acddf2b32dffea20cb 2008-03-25 18:47:33
-->