HEY SUNSHINE

God morgon!

Nyduschad och iförd turban sitter jag nu vid datorn efter att ha ätit frukost. Jag börjar jobba 9.55 idag men jag jobbar bara fram till klocka 14. Hur skön dag som helst! Imorgon kommer Dior och presenterar sina produkter för oss, det ska verkligen bli jätteroligt. Inte fullt lika roligt att jag skulle ha börjat klockan 14.00 imorgon annars men det är sånt man får ta..

Har inga större planer idag. Hade först tänkt att jag skulle åka iväg och simme efter jobbet men det får bli framflyttat. Jag kanske åker hem och trampar på Helges motionscykel som vi lånat istället, haha. Ja, man måste ju börja någonstans, någongång..

Skulle inte den här bikinin passa bra på badhuset? Haha

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad jobbar du med?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023a9ddf2b32dffea202b 2008-03-11 10:29:33 -->