Nytt jobb..

Nej jag ska självklart inte byta jobb, jag stormtrivs ju!
Nu är jag förresten inte på samma mögelhumör som imorse, och tur är väl det :) Jag är strålande glad för att dagen har flytit på jättebra idag på jobbet. Vi hann inte riktigt med allt som skulle hinnas med men vi hade åtminstone roligt hela dagen. Det sista hinns med imorgon förmiddag det är jag säker på!

För övrigt är jag jätteglad för att mina kära N har fått ett nytt jobb. Han förtjänar det så jävulskt mycket! När jag kom hem hade han gjort jättegod middag och köpt lite alkoholfritt eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Jag älskar han sååååå mycket!


Kommentarer
Postat av: Direkt från Sälen

Spännande att han nytt jobb.
Hoppas allt går bra för honom.
Hoppas ni haft en bra dag/kväll.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Hoppas allt går bra för honom.
Hoppas ni haft en bra dag/kväll.
Kram]]> 199128;4ff023a9ddf2b32dffea2043 2008-03-13 21:29:11 -->