Orkié

Jag vill ha tillökning i familjen!

Nej jag menar absolut inte en bäbis, det dröjer många år innan det blir dags för en sån liten parvel! Men jag vill ha en orkidé hahaha.. Dom ska tydligen inte vara så svårtskött och det passar mig perfekt. Vanligtvis dör allt (i blomväg) som kommer innanför våra väggar. Vi har enbart plastblommor. Det kan tyckas lite tråkigt men det är faktiskt fint. Vi har inga kärringblommor utan små blombollar hmm.. Jag googlar fram en bild strax. Känner inte att min beskrivning var vidare målande.


Vi fick en helt underbar okidégrupp av Clinique när vi öppnade vår butik i
Birsta. De är jättefin med lila detaljer. Jag skulle vilja ha en liknande sådan.
Helt två, en i sovrummet och en i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback