Be beautiful with Biotherm

Nu äntligen funkar det att ladda upp bilder igen!
Nedan ser ni innehållet i min Biothermpåse som jag fick på kursen.. Kursen i sig var jättebra, jag lärde mig verkligen jättemycket. Biotherm har varit ett ganska främmande märke för mig då jag inte använt deras produkter tidigare men nu har min uppfattning ändrats.

Upplägget på kursen var jättebra.
Therese som höll i kursen pratade för varje enskild produkt under tiden som vi fick känna på dom. Mina händer har aldrig varit så lena som efter dom där två dagarna haha ;) Hon var duktig och höll ett underhållande föredrag. Hon var öppen för alla tänkbara dumma som icke-dumma frågor och höll låda rakt igenom. På kvällen efter första kursdagen fick vi en läxa. Vi fick prova två valfria produkter, för att nästa dag recensera samt hitta på bra säljargument till dem.

Jag har använt mina produkter (nedan) varje dag sen jag fick dom 
och jag säger bara WOW!
Jag har en ganska känslig hud. Jag håller hårt i de produkter jag vet fungerar. Produkterna nedan var i alla fall helt perfekt för min hudtyp. Jag har aldrig tidigare provat en rengöringsgel som inte torkar ut min hud men den här var helt underbar. Svalkande och återfuktande. Ansiktsvattnet (steg 2) var också toppen. med en svalkande och porsammandragande effekt blev huden sammetslen. Som grädden på moset (steg 3) använder jag Aquasource ansiktskräm i gelform. Den sänker temperaturen i ansiktet hela 2 grader och är sammetslen och lugnande för huden. Jag älskar mina nya produkter och kan varmt rekommendera dom till alla med känslig hud. Det är en ren fukbomb till serie för alla torrisar..


image803

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag skulle inte tacka nej till det där ;)
Hoppas du har haft det bra :)

Postat av: Kristina

Jag fick tipset att prova Biotherm i julas när min hy var både fet och torr och full med finnar. Smetade hela ansiktet fullt med foundation och puder för att dölja det. Usch. Nu behöver jag abra concealer för att dölja de mörka ringarna under ögonen men Biotherm gjorde verkligen underverk för mig hy!

/K

2008-05-14 @ 14:55:51
URL: http://impulsiv.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Hoppas du har haft det bra :)]]> 199128;4ff023b2ddf2b32dffea21c5 2008-05-11 13:28:30 <![CDATA[Be beautiful with Biotherm]]> /2008/may/be-beautiful-with-biotherm.html http://impulsiv.se/wp

/K]]>
199128;4ff023b2ddf2b32dffea21c5 2008-05-14 14:55:51
-->