En lördag med Åhlensarna


    

  

Här är lite bilder från igårkväll..
Direkt efter jobbet igår åkte vi ner till Oscar där vi mötte upp alla andra Åhlensare. Tyvärr saknades 2 medarbetare men det blir snart fest igen ;) Den här gången på rätt helg (dvs min lediga helg) Maten på Oscar var suverän, likaså sällskapet.. När vi var mätta och belåtna gick vi hem till M-T och fortsatte där. Det blev bara ett glas vin för mig och det tackar jag gud för idag för jisses vad trött jag är..

Nu ska jag snart sticka iväg och jobba. Blir glest på uppdateringar idag också eftersom vi åker direk hem till farmor efter jobbet.. Vi ska fira att hon fyllt år!

Puss o kram, ses på stan

Kommentarer
Postat av: A H R È N

Ser skoj ut =)
Ha så bra idag och tack för din röst, jag gick vidare i tävlingen =9
Kram

Postat av: Rebecca

Ååh, det verkar som ni hade kul igår!
Ha det så bra på jobbet och hos farmor!
Kram

2008-05-04 @ 09:50:03
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: shoebox

Jodå, det går bra på jobbet, hur går det för dig då?
Det ser ut som om ni hade trevligt i alla fall :)

Vad kul att din design är klar! Min är på G, men det är så svårt att veta hur man vill ha det! :P
Vi får se vart det slutar...:)

Kram!
PS. Nu ska jag lägga till dig i min blogglista så att jag inte missar några uppdateringar. :) DS

2008-05-04 @ 20:50:45
URL: http://shoebox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Ha så bra idag och tack för din röst, jag gick vidare i tävlingen =9
Kram]]> 199128;4ff023b2ddf2b32dffea21b9 2008-05-04 09:42:59 <![CDATA[En lördag med Åhlensarna]]> /2008/may/en-lordag-med-ahlensarna.html http://palmquiist.blogg.se
Ha det så bra på jobbet och hos farmor!
Kram]]>
199128;4ff023b2ddf2b32dffea21b9 2008-05-04 09:50:03
<![CDATA[En lördag med Åhlensarna]]> /2008/may/en-lordag-med-ahlensarna.html http://shoebox.devote.se
Det ser ut som om ni hade trevligt i alla fall :)

Vad kul att din design är klar! Min är på G, men det är så svårt att veta hur man vill ha det! :P
Vi får se vart det slutar...:)

Kram!
PS. Nu ska jag lägga till dig i min blogglista så att jag inte missar några uppdateringar. :) DS]]>
199128;4ff023b2ddf2b32dffea21b9 2008-05-04 20:50:45
-->