Fortfarande arrrg

Jag till och med vaknade med stridsyxan i handen..
Nu ska vi åka till stället där min bil var på service och få någon ordning på det här. Jag hoppas verkligen inte att dom är så fräck så dom tar betalt för skiten.. Tur att mamma och pappa är bortrest så jag kan använda deras bil.

Nej nu åker vi.
Hoppas jag inte blir stående efter vägen om bilen ger upp..

- - - - -

Det är sånna här gånger man vill vara 1.90 lång, stor kroppsbyggnad och ja.. en man helt enkelt! Jag betvivlar att jag kommer bli tagen på allvar.. vad vet jag om bilar? inte ett skit.. det enda jagg vet är att lampjäveln inte ska lysa..

Nej nu åker vi innan jag kokar över eller analyserar sönder det här.. (duvet elin)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet precis älskling! Jag saknar dig, vi måste absolut ses snart igen tycker jag! Puss och kram, hoppas det löser sig med bilen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b4ddf2b32dffea222d 2008-05-28 23:19:44 -->