Godnatt då

Filmen var jättebra, men sällskapet var ännu bättre :)
Många skratt och mätta magar. Det här måste vi göra om snart igen mina små hjärtegull..

Vi har precis skjutsat hem Elin och nu ska vi börja tänka på refrängen.. Jag är jättetrött, N lika så. Imorgon måste jag köpa nya strumpbyxor: Jag som trodde att jag skulle fixa allt sånt där kraffs idag med tanke på min fina lilla inköpslista jag hade gjort innan birsta idag men icke! Eller iof, köpte allt jag behövde med stumpbyxorna var för stora även fast jag hade förväntat mig en match (trodde att de skulle vara för små)

jajajaja, ni bryr er säkert inte ett skit om strumpbyxor.. så godnatt ♥
Och förresten, se what happens in vegas för den var bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback