Helgjobb med kaka

Min överraskning till tjejerna idag var en riktigt kladdig kladdkaka i min fina hjärtform ;)
Och oj vad uppskattad den var. Alla tyckte den var jättagod.

Vi var en kvinna kort idag efter att de ringt från stan måttligt förtvivlade över att de var för lite personal. Men vi klarade det galant i alla fall. Mycket folk och mycket jobb med järngänget klarade det galant :) Vi fick jättemycket gjort och många shoppingsugna kunder hälsade på oss. Vi hade kunder i butiken till och med 10min efter stängning..

Jag kommer att somna ovaggad ikväll..
N är just nu ute med båten med grabbarna. Jag är lite avundsjuk, det är ju helt fantastiskt väder. Jag hoppas dom har mysigt! Nu ska jag lägga mig i soffläge och bara jäsa..

Kommentarer
Postat av: emelie :)

samma soffläge som ja då. äter tårta o latar mig. uuuunderbart! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b4ddf2b32dffea223f 2008-05-31 20:33:21 -->