Hey summer

Klockan är 9.30 och temperaturen är strax över 15 grader..
Så himla mysigt. Själv sitter jag som i en dimma i min soffa och är jättesjuk. jag mår betydligt sämre än igår. jag typ haft feberdrömmar hela natten och svamlat om allt möjligt utan att faktiskt ha feber. det känns som att min kropp väger ett ton. likaså mitt huvud.

Det blir inga kraftansträngningar idag. Och ännu värre, det blir ingen utgång med emma fastän att vi hade bestämt det sen längre än en månad tillbaka. men utgång skulle innebära att jag inte kan gå på jobbet på måndag och det vill jag inte riskera..

Jag hoppas ni mår bättre än vad jag gör.
Jag och prinsen ska åka upp till mamma och pappa senare (när han har vaknat) och sola.. vi får se hur mycket jag klarar eller om det blir pest och pina nu när jag är sjuk. Inatt var i alla fall första natten av 3 som jag kunde sova. det var som jag trodde, allt löste sig när N kom hem..

Äntligen


Kommentarer
Postat av: A H R È N

usch, då förstår jag bloggtorkat =)
Krya på dig tjejen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Krya på dig tjejen !]]> 199128;4ff023b2ddf2b32dffea21c1 2008-05-10 10:05:02 -->