Mys i solen och ha' det bra..

Jag har spenderat timmarna 12.00 - 15.45 ute i solen..
Och gud vad skönt det har varit. Legat och smsat med en massa kompisar så nu har jag inte en gnutta batteri kvar på mobilen. Kan inte ladda den heller. Jag är hemma hos mamma och pappa som är bortresta, och givetvis har dom med sig alla mobil laddare dom äger. Ni skulle bara veta hur mycket dom flyger och far sen jag flyttade hemifrån. Upskattade dom min flytt mer än mig? Neeeeej det vill jag inte tro.

Jag tror bestämt att solen har tagit litegrann idag. Känner mig stram både här och där. Det värsta med mig är bara att jag näst intill vägrar att sola rygg och baksida. Vilket jag vägrat även idag! Mhmm, jag ser faktiskt lite lustig ut. Jag tycker det är så otroooligt tråkigt! Dessutom får jag ångest över att jag hade kunnat spendera timmar "åt rätt håll" i solen.. haha

Jag har i alla fall börjat lyssna på bok nr. 2 av Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden. Jag tycker att den verkar himla bra faktiskt. Första boken hade jag väldigt svårt att komma in i men både N och mamma propsade på att jag skulle ha tålamod (vilket jag aldrig har) och tids nog kom jag att tycka att den var riktigt bra. Därav bok nr 2 nu. Tror att jag ska lägga mig i soffläge och fortsätta lyssna :)

Kommentarer
Postat av: shoebox

Jag tycker det är skönare att ligga på mage och sola :P

Fast jag hellre vill ha färg på framsidan...



Åh, Stieg Larsson är ju superbra! Jag håller på att läsa tredje boken nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Fast jag hellre vill ha färg på framsidan...



Åh, Stieg Larsson är ju superbra! Jag håller på att läsa tredje boken nu :)]]> 199128;4ff023b4ddf2b32dffea2231 2008-05-29 19:18:19 -->