Vi ska dansa i neon

God morgon!
Nu har jag precis sminkat mig och strykit dagens klänning! idag vet jag vilka skor jag INTE ska ha på mig.. Jag hade så ont i fötterna sista timmen på jobbet igår att det var plågsamt att gå.. men tjejer, ni vet hur det är. "Vill man vara fin...."

Idag kör jag på grön ögonskugga (neon eyes - viva la diva. sjukt underskattat märke) Både jag och N jobbar öppning - stängning idag så vi får se vad vi hittar på för mysigt ikväll. Det känns som att vi har mycket sömn att ta igen. Vi har vandrat omkring som Zoombies här på morgonkvisten båda två utan att yttra ett ord till varann, men vi är inte sura.. TRÖTTA! Sen ska jag nog börja se över packningen till sthlmstrippen på tisdag också. Jag är inte lika nervös den här gången, nu hittar jag ju åtminstone dit jag ska, haha..


Viva la diva - Neon Eyes
Åhlens

Kommentarer
Postat av: Mar & Tan

vi skickar lite (icke) sa soliga halsningar fran barcelona. vi har det hur bra som hellst, men hade haft det en smula battre om du hade foljt med. puss pa dig hjartat

2008-05-17 @ 10:23:45
Postat av: A H R È N

Vda ska du göra denna gång i huvudstadet?!

Kram och ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b3ddf2b32dffea21e9 2008-05-17 10:23:45 <![CDATA[Vi ska dansa i neon]]> /2008/may/vi-ska-dansa-i-neon.html http://ahren.blogg.se/

Kram och ha en bra dag!]]>
199128;4ff023b3ddf2b32dffea21e9 2008-05-17 11:16:06
-->