Byebye Anna

Det verkar vara sorg runt om i Sverige att Anna åkte ur idol igår..
Själv tycker jag att det var bra. Jag erkänner att jag blev mäkta imponerad när hon sjung Have a heart på uttagningen, till och med så att ståpälsen reste sig en aning, men sedan dess har hon tyvärr inte lyckats imponerad mer på mig. Visst har hon en unik och mäktig röst men jag tycker inte att hon är det minsta underhållande att se på scenen. Hon kanske gör sig bättre på skiva men som sagt, min idol blev hon aldrig.. 



Kommentarer
Postat av: Therése

Jag håller absolut med dig Kim. Trots sin stora röst har hon verkligen mycket att jobba på när det gäller att ge av sig själv på scenen, helt uttryckslös!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d9ddf2b32dffea2737 2008-11-25 03:45:40 -->