Hipp hipp hurra (imorgon)

Då var det färdig kalasat för den här gången..
N har fått jättefina presenter.. Av mig fick han hudvårdsprodukter som jag vet att han tycker om och 1000kr presentkort på hans jobb, MM så han kan köpa vad han vill. Han har pratat om både en tv, digitalkamera och ny mobiltelefon så jag tänkte att ett bidrag säkert skulle uppskattas, och det gjorde det verkligen. Jag älskar när jag för göra någon annan glad!

Han fick jättefina saker av allihop som var här ikväll. Vi har proppat i oss alldeles för mycket tårta (precis som vanligt) bullar, chips och allt annat som finns med på onyttighetslistan.

Det har varit en jättemysig kväll med underbara människor. N's familj är min familj och det känns så himla bra att vi har den fina relationen vi har ♥

Kommentarer
Postat av: Miss Attitude

Hejsan! Ja min kväll va bra igår, men jisses vad död jag va efter träningen! haha.. dom tar kål på mig. hi hi

Åååh vad roliga presenter! 1000kr!??! Inte dåligt tjejen. Och produkter, ja vem gillar inte det! =)

Snart är det jul och jag funderar på att köpa en ny mobil till min sambo, men vette fasen hur jag ska lyckas komma upp med dom pengarna då jag själv oxå behöver en ny, så det ska alltså köpas TVÅ nya plus lite annat smått och gott till julen.. suck.. haha.. men men det löser sig kanske..

Jag är PRECIS som dig när det gäller att bli glad när man gör andra glada..åå det är ju sååå kul att köpa sånt som man faktiskt vet att dom vill ha!

Allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Åååh vad roliga presenter! 1000kr!??! Inte dåligt tjejen. Och produkter, ja vem gillar inte det! =)

Snart är det jul och jag funderar på att köpa en ny mobil till min sambo, men vette fasen hur jag ska lyckas komma upp med dom pengarna då jag själv oxå behöver en ny, så det ska alltså köpas TVÅ nya plus lite annat smått och gott till julen.. suck.. haha.. men men det löser sig kanske..

Jag är PRECIS som dig när det gäller att bli glad när man gör andra glada..åå det är ju sååå kul att köpa sånt som man faktiskt vet att dom vill ha!

Allt bra med dig?]]> 199128;4ff023d8ddf2b32dffea26f5 2008-11-13 07:04:34 -->