Inga hycklerier

Jag vet att många av er var nyfikna när jag fick hem mitt paket härom veckan..
Nu är det inte långt kvar tills ni får veta vad som låg innuti hih ;) Själv är jag ganska exalterad för det var produkter som jag verkligen gillade.




Låt mig bara klargöra en sak!
I och med att jag ingått en del samarbeten via bloggen och att jag jobbar med skönhet får jag möjlighet att prova väldigt många produkter som många förstått vid det här laget. Jag i min tur recenserar alla dessa produkter här på bloggen. Detta betyder inte att allt jag "får hem gratis är jättebra!". Jag utgår helt och håller ifrån mig själv och vad jag tycker. Tycker jag om produkterna skriver jag det, gör jag det inte.. Ja då kommer det också att synas! Jag kommer inte att hyckla på något sätt och jag vill bara att ni som gillar att ta del av mina recensioner ska veta det.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Nej men använder man något som inte är bra vill man ju inte att andra ska behöva ta del av det;P

Postat av: AnnaP

fan vad trevligt att få saker hemskickade :)

2008-11-15 @ 18:44:00
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d8ddf2b32dffea2711 2008-11-14 15:28:05 <![CDATA[Inga hycklerier]]> /2008/november/inga-hycklerier.html http://myanalife.blogg.se/
199128;4ff023d8ddf2b32dffea2711 2008-11-15 18:44:00
-->