Jahapp, då var det väl dags då..

"God morgon?"
Det är inte varje gång man kliver upp 07.00 på sin lediga helg. Jag har precis tvättat håret och snart åker mjukiskläderna på. Idag är det somsagt den stora dagen då jag och N ska på första träffen på den där skoterkursen hahaha.. Jag har inte så höga förväntningar. Det här får ta den tid det tar helt enkelt. Om jag inte klarar provet som är imorgon (det är en intensivutbildning på bara 2 dagar) är det ingen störra förlust, då får jag helt enkelt bara göra om det tills jag klarar det.

En liten macka i magen kanske skulle sitta fint annars kommer jag vara grinig hela dan och det kan jag skona N ifrån.

När jag kommer hem ikväll ska jag berätta litegrann om varför det blev så dåligt uppdaterat igår.

Kommentarer
Postat av: Faster

GRATTIS till förarbeviset !!!!

NI ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST !

2008-11-09 @ 16:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

NI ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST !

]]> 199128;4ff023d7ddf2b32dffea26dd 2008-11-09 16:44:42 -->