Ni är otroliga, otroligt bra alltså!

Farmor ♥
En räddare i nöden som alltid tar sig tid att lyssna. Likaså mamma, och oroliga vänner som smsat för att höra så att allt verkligen står rätt till.. Sötnosar! Allt är bra, det var bara en allmän svacka som inte är någonting att bry sig om. Imorgon kommer nya bekymmer som dom säger på AA (andra avenyn)

Eftermiddagen har jag spenderat med söta lilla farmor. Jag åkte dit och hälsade på och blev bjuden på lunch och lussefika, jättemysigt. Lussebulle nr. 2 för i år faktiskt. När vi fikat färdigt åkte Stig hem och farmor följde med mig på en sväng ut till birsta. Vi strosade in på apoteket och hälsade på min söta kusin eftersom jag aldrig ens varit in på apoteket ute i birsta. Gud vad fint det var, ljus och fräscht.. också bra personal då givetvis ;) Jag fick med mig tester på en ögoncreme som jag letat som en galning. Jag har läst så goda ord om den i en tidning när jag var utomlands men när jag kom hem hade jag glömt vad den hette. Jag fick hur som helst med mig lite prover hem så jag får möjlighet att se hur den är och om den trollar bort mina mörka ringar vilket jag hoppas. Jag lägger in en bild sedan så jag får höra om någon av er där ute provat den och varit nöjd!

Efter apoteket åkte vi och handlade på Ica. Jag kompletterade med ingredienser till middagen som jag tänker göra till N ikväll. Det kommer att bli en fläskfilégryta med bakadpotatis, lite orginellt men jag tror att det blir jättegott. En fin prinsesstårta väntar ute på balkongen också (för kylans skull naturligtvis)

Tack alla underbara vänner, släktningar och läsare, ni kan verkligen få mig på bra humör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback