Sovmorgon?

Jag har väntat och längtat efter den här dagen.. dagen då jag skulle få sova ut..
Och hur tror ni att det gick med den saken? Skitdåligt som vanligt. N's mobil väckte mig klockan 9 och när han somnade om låg jag och vände och vred mig tills jag gav upp. Jag tänker snart krypa ner igen och värma mig lite men att kunna somna är bara att glömma. har jag väl klivit upp går det inte att somna om, det har aldrig hänt!

Nu blir det rostat bröd med marmelad och ost. Inte för att jag är värd det, men för att det är gott

Kommentarer
Postat av: Belliebooboooboboboboboboboboooo

Men du är visst värd det! Min goKim! Ja, jag jobbar ganska normalt i veckan, bortsett från idag, men på fredag åker jag ju till Christopher och kommer hem på söndag.. Men sen mån-fre jobbar jag normalt också - ledig på kvällarna! Ha så mysigt ikväll! Puss!

Postat av: jenilita

godmoring sunshine! o rostat me marmelad o ost fan va najs!!

hihi ja det gör vi vi bor i göteborg:) det e kul med hus med ett jäkla jobb med att klippa gräset o dona på utsidan faktist hehe och jobbigt att städa när man bor stort ska åka och hämta en kompis som ska hjälpa mej att storstäda idag:) ha en bra dag sötis puss

2008-11-04 @ 12:43:34
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d6ddf2b32dffea26c9 2008-11-04 10:43:43 <![CDATA[Sovmorgon?]]> /2008/november/sovmorgon.html http://www.blonditamedfotboja.se

hihi ja det gör vi vi bor i göteborg:) det e kul med hus med ett jäkla jobb med att klippa gräset o dona på utsidan faktist hehe och jobbigt att städa när man bor stort ska åka och hämta en kompis som ska hjälpa mej att storstäda idag:) ha en bra dag sötis puss]]>
199128;4ff023d6ddf2b32dffea26c9 2008-11-04 12:43:34
-->