Också var det de här med rubrikerna?

God morning sunshine..
Nu har jag varit ledig tillräckligt så idag går jag på och börjar jobba igen.
En helg fylld med jobb väntar och jag längtar så himla mycket. Jag tror att det kommer att bli jättekul att jobba och jag är peppad till max.

Igår var vi inte heller hemma någonting. Det har varit en jäkla fläng på oss dom här två lediga dagarna. Igår var vi först och främst på VIP-invigningen på Electrolux Home och det var jättetrevligt. Det bjöds på skumpa och snittar som jag skulle ha kunna äta upp helt själv om ingen såg på :) Så goda! Titti från Rixfm var på plats och pratade och jag ville helst bara gå fram och krama om henne och säga att jag inte kan vakna utan rix morronzoo på mornarna men jag hejdade mig (även om det är sant)

Klockan tickade och det blev dags att åka ut till Timrå för att se matchen mot Skellefteå. Matchen tyckte jag som ovetande var väldigt bra och ruskigt spännande. Även om N anklagade mig för att titta lite väl mycket på mina kompisar som satt 2 rader bort. Matchen slutade iaf 4-3 till Timrå så man kunde stolt som tuppen åka därifrån. Jag hade lovat pappa som gett oss biljetterna att jag skulle gå ner på plan och styra upp det hela om vi inte tycktes vinna.. men jag slapp den här gången ;)

En riktig toppen dag full med överraskningar



 

Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth

Sv. Japp den står och väntar på mig. Gud så många kombinationer man kan komma upp med. Ser fram emot att testa hehe. Har du hunnit prova något? Kram, trevlig helg!

Postat av: Caroline Elisabeth

Sv. Ja absolut ett bra köp hehe. Ångrar jag inte! Ja den riktigt spy gröna färgen är jag också sugen på hehe. Ska se om jag kan prova den någon dag! :) Hur blev det tycker du? Kram

2008-11-28 @ 11:05:11
URL: http://www.metrobloggen.se/carrobarros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023daddf2b32dffea2759 2008-11-28 10:37:24 <![CDATA[Också var det de här med rubrikerna?]]> /2008/november/utkast-god-morning.html http://www.metrobloggen.se/carrobarros
199128;4ff023daddf2b32dffea2759 2008-11-28 11:05:11
-->