Tjejmys med SATC

Nu är jag på lite bättre humör :)
Vi har precis klivit upp. Vi har legat i sängen och kikat på de 3 nya AA avsnitten som vi inte orkade se i söndagskväll. den här gången var det ju lite action i alla fall. Det var på tiden att det hände något spännande!

Jag och N ska snart åka ut på en raggartur, hälsa på hans bror och handla bland annat. Ikväll ska jag, mamma och svärmor ha tjejkväll med SATC (sex and the city) vin och ost & kex. Jag längtar. mest glad är jag att dom två trivs så bra tillsammans. Dom har alltid roligt! Jag har redan sett SATC filmen men det har ingen av dom och eftersom N's föräldrar nyligen köpt ny tv passar det ju perfekt med en liten movienight hemma hos dom :)

Jag längtar!
Det här kommer att bli en bra dag.. solen skiner ju till och med!

Kommentarer
Postat av: Faster

Vem kan INTE trivas i ert TREVLIGA SÄLLSKAP ???

Svar på frågan = INGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Alla trivs med Er, Världens Gulligaste Släkt.

Puss på Er alla tre och ha en Jättetrevlig kväll.



Faster

2008-11-04 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Svar på frågan = INGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Alla trivs med Er, Världens Gulligaste Släkt.

Puss på Er alla tre och ha en Jättetrevlig kväll.



Faster ]]> 199128;4ff023d6ddf2b32dffea26cb 2008-11-04 22:53:24 -->