Vilken cirkus

Vilka söta kommenterar ni har skrivit ikväll..
Och vad många ni är som har varit inne på lilla bloggen, jättekul. Många kommenterade vår "julgran" var den inte himla fin? Jag skulle kunna tänka mig en likadan iår faktiskt. Riktig julgran kommer ändå att finnas där vi firar självaste julafton. yeye vi får se hur det blir :) tomten får bestämma..

Det här har varit en lång dag. När jag slutade klockan 20.20 kom min kärlek och hämtade upp mig så att vi kunde åka på ica. jag köpte en massa gotta till min lilla tjejträff imorgon ;) Allt var frid och fröjd ända tills vi skulle lägga över varorna i bilen, vad händer.. Jo detta..



Vi bara stod där på parkeringen och garvade.. ALLA våra varor låg utspridda i snön. På bilden har vi åtminstone lyckats samla ihop allt men påsen gick sönder IGEN. Vi fick ta min Åhlenspåse (tur att jag hade shoppat) och proppa i så mycket det fick plats i den plus fylla fickor och dylikt. Fattar ni vilken cirkus vi har haft ikväll..

Det är nästan så att man förstår att man är släkt med hjelmarna! hehehe ;)

PS. MALIN, kul att du läser bloggen :) Eftersom du inte har någon egen blogg svarar jag på dina kommentarer i samma inlägg som du skrivit dina!! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

åhh det är så jobbigt när det händer. tur att du har bil i alla fall, det är inte lika skoj om man åker buss eller går till affären =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d9ddf2b32dffea272d 2008-11-21 09:08:21 -->