Be beautiful

Jag är så jäkla glad, det kommer att hända storartade grejer med min blogg nu framöver.. Jag kommer att kontakta min "bloggcoach" imorgon och se vad dom tycker om det hela, men dom kommer säkerligen bara att uppskatta det. Ni kommer också att märka snabbt vad det handlar om.
 
Jag har nämligen ingått ett samarbete med ett företag som säkert många känner till. Dom kommer att sponsra mig med diverse produkter och dom ser fram emot att ta del av min blogg i vårt kommande arbete. Det känns verkligen jätteroligt för mig. Det känns som ett stort steg i rätt riktning!

Jag släpper inte bomben ännu. Allt är klart via e-mail men om det skulle komma något tok emellan vill jag inte ha avslöjat för mycket. Än så länge är det bara kära släkten som vet om det! Det här ska bli roligt och jag hoppas att ni följer med mig och min skönhetsblogg på den här resan..

Under tiden ni väntar får ni inte glömma bort min
TÄVLING, Klicka för att delta.


Kommentarer
Postat av: emilia

svar; ja, jag skrev att den löddrar väldigt mycket ;) alltså tandkrämen som vi va inne på där .. haha :)

Postat av: SHOEBOX

Vad spännande!



Var det du eller dom som tog första kontakten och frågade om ett samarbete?

2008-10-13 @ 10:51:30
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d1ddf2b32dffea25f9 2008-10-13 01:24:20 <![CDATA[Be beautiful]]> /2008/october/be-beautiful.html http://myshoebox.se



Var det du eller dom som tog första kontakten och frågade om ett samarbete?]]>
199128;4ff023d1ddf2b32dffea25f9 2008-10-13 10:51:30
-->