En dag hos famor

Hej alla goa' & glada :)
Dagen har jag spenderat med famor och stig.. Vi började med att gå en liten promenad och efter det blev jag bjuden på god middag. Jag har knäppt kort på farmors goda köttfärslimpa men så länge jag är hemma hos henne har jag inte möjlighet att lägga in kortet på datorn.

Guud det känns så himla annorlunda att använda ett vanligt hederligt tangentbord och vid en vanlig stationär dator. Vi har bara en massa bärbara datorer hemma hos oss. En notalgi tripp näst intill ;)

Anledningen till att vi gick in på datorn är för att jag tänkte visa och tipsa farmor om lite bra nagelprodukter till hennes sköra naglar. Jag tänker i första hand på Sally Hansens eller Trinds produkter. Kanske kommer ett inlägg om detta senare, om vi kommer fram till något spännande vill säga..

Du är världens bästa farmor..
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback