Färgstudion i korsta

No more utväxt så långt ögat kan nå..
Jag tror att det blev himla bra den här gången också faktiskt. Jag hoppas att det känns lika bra när jag har duschat några gånger. Mamma hjälpte mig och var lika duktig som vanligt. Däremot hände det en liten (läs stor) miss när vi skulle göra lite kopparslingor i hennes hår, hahahahahhaha.. Eller jag tänker nog inte ta på mig skulden, det får hon stå för själv.

I alla fall fick hon med 3 grejer i slingpaktet hon hade köpt. 2 grejer med flytande gegga och en liten påse med pulver. Glad i hågen blandar mamma iordning geggorna och inge av oss tänker mer på det.. Jag står sedan och drar slinga efter slinga och när mamma känner dig nöjd hittar vi den lilla påsen som åkt ner på golvet, haha.. "nämen, vad är det här för något då?" Vi har alltså missat färgpulvret. Så antingen var det blekning eller bara en massa hokus pokus som vi hade lagt i mammas hår (..och ja, jag är långt ifrån en hårfrisörska men ni förstår vad jag menar)

Hon skyndade in i duschen medans jag satt på toalocket och garvade.. Vilket hon också gjorde! men en av oss vart ju i alla fall snygg i håret ;) mammas frilla förblev mörk, men det passar hon i så det var ingen större skada skedd.

Funny Bunny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback